Telefon: +420 233 372 021, E-mail: knihy@ekospol.cz

Jak jsem zachránil ZOO v Táboře

kniha-3d-bez-pozadi

Přišlo nám e-mailem

Přečetl jsem si knížku Jak jsem zachránil zoo v Táboře. S něčím tak optimistickým jsem se za poslední dobu nesetkal. Je to taky  jediná pozitivní zpráva za poslední dobu kdy se peníze investují do něčeho dobrého a pozitivního. V zoo nebo spíše u zoo jsem byl v dubnu 2015 a stále nemohu zapomenout na ten smutný obrázek hned u vchodu. Tak odevzdaný a smutný pohled krásného dravce , rysa se mi stále vybavuje.

Chci Vám touto cestou poděkovat co jsme pro ta zvířátka udělal a tím i pro mě neb jak jsem si na tu návštěvu vzpomněl měl jsem pocit bezmocnosti a smutku i já. Určitě letos do Vašeho zoo přijedu se podívat.

S pozdravem Jan Černoch

Přišlo nám e-mailem

Dobrý den,

minulé léto jsem s manželkou navštívil Vaši ZOO. Dýchla na mě atmosféra, kterou jsem cítil po záplavách v pražské ZOO, pro kterou jsem kdysi s kolegy realizoval charitativní akce – ZVEDÁME HLAVU, kdy výtěžek šel právě na pomoc této zoologické zahradě. Věděl jsem o ZOO v Táboře i její děsivé minulosti, proto jsme s manželkou chtěli alespoň naší návštěvou přispět do rozpočtu.

Nyní jsem k vánocům dostal Vaši knihu o záchraně ZOO, nebudu lhát, přečetl jsem ji za pár hodin, posmrkal pár kapesníků a „protáhl“ slzné kanálky. Je krásné vidět, že existují lidé, kteří milují zvířata a kteří mohou něco udělat, a je krásné vědět, že existují podobní lidé jako jsem já. Sám jsem vyrůstal mezi spoustou plazů, pravidelně jsem se svým otcem navštěvoval pana Olexu v pražské ZOO a začal se zajímat o plazy a byl za podivína. Trávil prázdniny v Kostomlatech u své tety, která v té době vlastnila cca 40 koní a chovnou stanici Action Alet, chov bulteriérů, pitbull teriérů a stafordšírských teriérů, psů, kteří jsou nyní tak proklínáni, psů, kterým jsem jako malé dítě strkal ruku a snad i hlavu do pusy a nikdy se mi nic nestalo. Jediné co se dělo, že jsme měl modřiny od jejich vrtících se ocásků, možná proto tato plemena tak zbožňuji.

Na konci knihy je Váš blog, kdy jsem si připadal jako při čtení svých vlastních příspěvků, ať už se jedná o množírny, „psí festival v Číně“, utýraného jaguára, gorilího samce Harambe, vždy se jedná o extrémní selhání člověka. Až ale článek o odstřelu holubů mi řekl, toto není náhoda, bydlím totiž v Českém Brodě a sám jsem ostře proti tomuto postupu města vystupoval.

Váš přístup i názory mě velice potěšily. Česká republika je malá a takto zaměřených lidí je zde asi ještě méně, proto jsem Vám chtěl napsat alespoň zprávu a poděkovat za člověka jako jste VY a Vaše paní! Za to co jste udělali pro ZOO Tábor, ať se podaří vše o čem dále sníte!

Přeji krásný den

Pavel Křivánek a rodina

Přišlo nám e-mailem

Dobrý den,

Asi před týdnem jsem šla cestou do práce a zahlédla jsem ve výloze obchodu Vámi vydanou knížku „Jak jsem zachránil ZOO v Táboře“ a když jsem šla odpoledne domů, tak moje první  cesta  vedla do knihkupectví si jí koupit. Bydlím okolo Mělníka a domů mi cesta trvá busem asi hodinku, ale začetla jsem se a nemohla se od knížky odtrhnout, a to předem říkám, že nejsem čtenář, ale toto se čte tak nádherně a jedním dechem.

Tím Vám moc děkuji za knížku a hlavně za záchranu, nejde o pozemek ZOO, ale v první řadě jde o zvířata, aby se tam cítili dobře a doma – to je nejdůležitější.

Máme sami dva psy a nedovedu si život bez psů představit. I když to jsou velké rasy, tak je celá rodina zbožňuje a hlavní je, že jsou členem rodiny, ne jen tak nějaké zvíře, bere Vás jako smečku a vy je jako člena rodiny. Do toho manžel chová chová několik  – dost holubů Český Rejdič, je členem organizace a pokud mu to vše čas dovolí, tak rád vystavuje. A když já vidím, jak se mají dobře, tak jim až někdy závidím.

Ale o co jsem Vás chtěla moc poprosit mezi svátky by jsme velice rádi navštívili ZOO u Vás a Velice ráda by jsme Vás poznali osobně a manžel by si určitě velice rád popovídal o zvířatech celý život a to je již 67 let  choval zvířata dá jím první poslední i kdyby on měl mít jen chleba .

Jinak moc pěkné Vánoce jak Vám, tak Vaší paní a hlavně všem zvířátkům .

Jen se ještě vrátím ke knížce – jak jste popisoval, že manželka někdy zvířátkům přilepší a Vy se pak divíte, kde jsou zásoby. Tak to je u nás to samé, pokud jdu krmit já, tak jim taky dopřávám .

Moc děkujeme.

S pozdravem Vajsovi Mělník

Přišlo nám e-mailem

Dobrý den, pane řediteli,

s velkým zájmem jsem si přečetl během uplynulých dvou nocí Vaši knížku „Jak jsem zachránil ZOO v Táboře“ a máte můj velký obdiv. Sám jsem se v mládí chystal profesně věnovat zoologii, avšak je ze mne stavař. Táborskou ZOO jsem navštívil letos na jaře a i když chápu, že pro odchovy není soužití baribalů a vlků vhodné, jejich společný výběh v soutěsce se mi moc líbil, stejně jako téměř oborový chov jelenů. Perličkou pro mne bylo vidět v mých 54 letech poprvé v životě samce lejska bělokrkého u budky v lese Pintovka naproti ZOO.

S přáním pokoje a dobra

Ing. Zbyněk Gregora

Přišlo nám e-mailem

Vážený pane řediteli,

omlouvám se, že Vám píšu, i když nemám zájem o pejsky.

V Knižním klubu jsem viděla jako novinku Vaši knížku „Jak jsem zachránil ZOO v Táboře“, tak jsem si říkala, že to může být dobrá knížka, jelikož jsem velká milovnice zvířat. Proto jsem si ji hned objednala.

Omyl. Knížka není dobrá, ale naprosto úžasná a téměř jsem jí celou přečetla jedním dechem, no spíše dvěma, protože mám dcerku rok a 3 měsíce, takže po dvou večerech a dnešku jsem jí přesně ve 2 hodiny ráno dočetla. Knížka je úplně perfektně napsaná, že jsem se od ní nemohla ani odtrhnout a už jsem se těšila, až bude dcera spát a já si jí dočtu. Fotky a povídání ke zvířátkům jsou také moc hezké.

Vám, Vaší manželce a Všem, kteří Vám pomáhali, patří velké díky za to, co jste udělali a dále děláte. Určitě se Vaše knížka objeví i pod nejedním vánočním stromečkem u nás, protože je to super dárek.

Moc děkuji za úžasnou knížku.

Lenka L.

Databázeknih.cz

„Musím hodnotit plným počtem bodů. Příběh záchrany ZOO Tábor jsem sledoval měsíce. Možná jsem ovlivněn tím, že jsem z Táborska, ale představa, že stovky zvířat „jsou v ohrožení mi nedávala spát. Byl jsem nadšen, když do hry o zoologickou zahradu vstoupil Evžen Korec a vše se začalo ubírat správným směrem. Myslel jsem si, že tento příběh vyjde brzy knižně a měl jsem pravdu. V záplavě inspirativních životních příběhů z ciziny je osvěžující, když si člověk může přečíst něco z našeho prostředí. Je zajímavé nahlédnout do chodu zoologické zahrady a blíže se seznámit s příběhy, které jsem znal pouze z televize.“

Vltava.cz

„V táborské zoologické zahradě jsem byla těsně po jejím znovuotevření. Stovky lidí se mačkaly u výběhů zvířat a chtěly vidět své staré známé. Nepamatuji si, že by nějaký obdobný příběh v médiích rezonoval tak dlouho. Fascinovala mě představa stovek zvířat, která potřebují pomoc. Jsem moc ráda, že se zoo nový majitel tak věnuje. Knížku jsem si koupila spíše ze zvědavosti, ale rozhodně nejsem zklamána. Dostalo se mi podrobností o záchraně zoo, jejím rozvoji a plánech do budoucna. Za méně než 200 Kč je to hodnotná součást mé knihovny a zakoupení určitě doporučuji.“

Co je v domě není pro mě

kniha-co-je-v-dome-neni-proRecenze Hypoindex

„Praktický manuál autorů Evžena Korce a Milana Jankovského čtenáře doslova krok za krokem provede tím, jak efektivně a bez rizika investovat do nemovitostí za účelem tržního pronájmu. Formou i tematickým zaměřením se jedná o unikát, který zatím na českém knižním trhu nemá obdoby.“

Databázeknih.cz

„Velmi super, ryze praktické příklady. Pro každého, kdo by chtěl nemovitostně investovat, je toto povinná četba :)“

„Kniha je velmi dobrým startem pokud uvažujete o investování do nemovitostí. Jako taková byla mou první, která se věnovala českému prostředí a ukazuje konkrétní příklady a postupy. Pro hlubší porozumění tématu doporučuji navštívit nějaký živý kurz v Praze a samozřejmě další čtivo.“

„Prakticky a jasně, jak na nákup investičních nemovitostí u nás a jejich následné pronajímaní. Praxe bude ovšem trochu složitější.“

Pražský deník

„Je to kniha, která vám může otevřít oči. V tom, jak investovat do nemovitostí za účelem tržního pronájmu. Efektivně a bez rizika. Autorem myšlenky na vznik knihy a jejím spoluautorem je člověk, který v oblasti nemovitostí a realit působí přes dvacet let. Má tak velké množství zkušeností na rozdávání. A tak je rozdává. Po přečtení knihy lze říci, že je rozdává s neuvěřitelnou lehkostí, přímostí. A bez okras. To za pouhých 79 korun, což je další odlišnost od dnešního světa knih. Za tuhle cenu se příručky, návody a rady většinou neprodávají.“

Idnes.cz

„Kniha vysvětluje, jak investovat do nemovitostí s cílem jejich pronájmu, ukazuje, jak se touto investicí zajistit na stáří a má být praktickým návodem, který poradí, jak nemovitost pronajmout, komu, jak se vyhnout rizikům nebo podat daňové přiznání. Kniha obsahuje i vzorové dokumenty a smlouvy. Spoluautoři podotýkají, že jim nejde o zisk, ale o kultivaci trhu. Populární design a srozumitelné podání se zřejmě autorům vyplácí. Knihy se krátce po uvedení prodalo už 500 výtisků.“

Koupě bytu pod lupou

kniha-koupe-bytu-pod-lupouKnihy ABZ

„Knihu jsem si koupila, protože vybíráme byt. Nevěděla jsem co čekat, jestli mi vůbec poradí, ale stojí skoro nic a tak jsem ji koupila. A můžu jen doporučit. Není zbytečně tlustá, ale za to je výstižná a přesná. Rozhodně pomůže!“

Bydlet.cz

„Tuto unikátní knihu, v níž generální ředitel a předseda představenstva společnosti EKOSPOL Evžen Korec formou rozhovoru s publicistou Lukášem Kovandou shrnuje a široké veřejnosti předkládá své více než dvacetileté osobní zkušenosti v oblasti realit a investic do nemovitostí, ocení každý, kdo zvažuje koupi bytu či domu a chce se vyhnout chybám při jeho výběru a financování. O tom, že se jedná o manažersky precizní, ale zároveň i velmi praktickou a poučnou publikaci, svědčí kladná hodnocení a doporučení, kterých se knize dostalo od předních představitelů české manažerské, podnikatelské a akademické sféry.“

Databázeknih.cz

Pozemky ukrývají poklady

pozemky-galeriePražský deník

„Uteklo jen pár měsíců a Evžen Korec vysílá do světa další knihu. Ty první dvě z hlediska trhu jsou velice úspěšné. Všechny tři se věnují bytové problematice. Jak jinak. Evžen Korec je spolumajitelem a generálním ředitelem developerského gigantu, společnosti Ekospol. S nemovitostmi má tedy obrovské zkušenosti, které nyní, mnohdy by se zdálo, paradoxně vysílá do světa, k obyčejným smrtelníkům.“

Buildingnews

„Čtenáři se dozví, jak se stát díky pozemkům miliardářem, zda vlastní Mel Gibson největší soukromý ostrov či nahlédnou do pozadí nejznámějších historických spekulací s pozemky. Kniha navazuje na úspěšné bestsellery „Co je v domě, není pro mě!“ a „Koupě bytu pod lupou“, jichž je Evžen Korec, generální ředitel developerského lídra EKOSPOL, autorem. Kniha „Pozemky ukrývají poklady“ přináší užitečné rady a návody pro čtenáře, kteří uvažují o koupi pozemku. Publikace nabízí také pohled na reálné podvodné praktiky, umožňující prodávat pozemky i na Měsíci.“

Databázeknih.cz

„Výborná kniha pro všechny, kdo se zajímají o investice do pozemků a o obchodování s nimi. Text je napsán srozumitelně, čtivě a procítěně. Je vidět, že autor má v této oblasti bohaté zkušenosti a uvádí i řadu zajímavostí, o kterých jsem předtím vůbec netušila. Četla jsem i jiné knihy Evžena Korce, ale tato se mi líbila rozhodně nejvíc.“

Knihy ABZ

„Dobré čtení plné zajímavostí a praktických příkladů ze světa pozemků. Kniha mi pomohla lépe pochopit tuto problematiku a na jejím základě jsem se odhodlal jeden menší pozemek i sám koupit. Doufám, že autor napíše ještě pokračování, rád si ho přečtu.“

Heureka.cz

„Knihu jsem dostal jako dárek od syna. O nemovitosti jsem se předtím trochu zajímal, ale až nyní jsem si uvědomil, jaké jsou zde možnosti a jak se dá na pozemcích snadno vydělat – a člověk ani nemusí být multimilionářem. Rozhodně můžu doporučit všem, i pokud do pozemku neplánujete investovat a jen se chcete seznámit s nejrůznějšími příklady z historie i současnosti. Za sebe dávám jedničku s hvězdičkou.“